Nataša Marčetić nakon završenog modnog dizajna u Učilištu Profokusu pokrenula je svoj brand KIARA BY NT koji osvaja tržište. Odlična ideja i stečeno znanje potpomognuto pozitivnom energijom Nataše i njezine sestre Tajane otvorilo je put uspjeha ovim mladim poduzetnicama.
U tjednu ljubavi i darivanja Učilište Profokus i Kiara by NT odlučili su pokloniti haljinu iz nove kolekcije. Za sudjelovanje u nagradnoj igri posjetite našu Fb stranicu!
U razgovoru s Natašom otkrili smo što dizajnerica i poduzetnica radi i kakvi su budući planovi
Nedavno ste pokrenuli svoj brand Kiara by NT. Odakle ideja za pokretanje vlastite marke?
Nakon obrazovanja za modnog dizajnera u Učilištu Profokus pokrenula sam vlastiti brand Kiara by nt u suradnji sa sestrom Tajanom.
Ideja se rodila da stvorimo nešto komercijalno i ono što je u trendu.
Predstavite nam koncept Vašeg branda.
Tajana i ja smo došle na ideju da kreiramo komercijalnu kolekciju pod nazivom “mama i kćer”.
S obzirom na to da je danas veliki interes odijevanja u paru, ova kolekcija je urodila plodom.
U ovo naše vrijeme informacije o modi dostupne su svima, pa tako i djeca na internetu prate što se nosi. Zato često žele imati istu odjeću kao i njihove mame. Značajnu ulogu imale su društvene mreže u promociji našeg branda.
Tko nosi Vašu odjeću?
Naše haljine su klasične forme, ali smo im dale svoj prepoznatljiv pečat. Uglavnom koristimo različite vrste volančića koji ne izlaze iz trenda. To su haljine u kojima će i po boji i po formi dobro izgledati i mama i kćerka.
Ujedno to i je naša ciljana publika, mlade mame i njihova djeca koje s puno veselja i radosti nose odjeću u paru. Zato su naše klijentice od poznatih osobe sve do mama koje su uposlene, ali rado prošeću sa svojom djecom u istoj odjeći.
Svoje obrazovanje završili ste u Učilištu Profokus. Koliko Vam je obrazovanje pomoglo u Vašem radu?
Moja želja baviti se modnim dizajnom bila je povod da upišem Profokus. Moram naglasiti kako mi je obrazovanje u Profokusu dosta pomoglo, prvenstveno praksa u izradi kroja i šivanju.
Danas mi nije problem da svoje ideje realiziram i točno znam što i na koji način ću to postići. Kada dobro poznajte kroj i način izrade ideje same od sebe dolaze i čim više radite tim su ideje bolje i s lakoćom ih proizvodite. To je ujedno šifra da se talent spoji sa znanjem.
Što predlažete za nadolazeće prolijeće u vašoj kolekciji?
Za proljeće bi preporučila monokromatski stil, puno intenzivnih boja (tirkizna, ljubičasta, roza, žuta) i kao dodatak puno veselih kombinacija. Važno je što našim proizvodima uvijek dajemo dio osobnog pečata. I mama i dijete se mora osjećati udobno u našoj odjeći.
Naše haljine su klasične forme, ali opet drugačije i prepoznatljive. Uglavnom koristimo različite vrste volančića koji jednostavno ne izlaze iz trenda.
Koji su planovi za nastavak i razvijanje branda?
Naš cilj prvenstveno je zadovoljan kupac. Težimo ka kvalitetnim, drugačijim proizvodima s pristupačnim cijenama. Za sad je ovo samo vrsta hobija, ljubav prema odijevanju, za budućnost imamo velike planove, nadamo se da će biti ostvareni.
Već sada se pokazalo da smo na dobrom putu i da imamo šanse realizirati svoje snove.
Rad mlade dizajnerice Nataše i njenog branda Kiara by NT pratite OVDJE!
Foto: Kiara by NT