U vrijeme kada su sve vrste informacija dostupne jednim pritiskom dugmeta na računalu, svima se učini kako je jednostavan svaki oblik posla.
Nažalost to je samo prividna virtualna slika. Ostvariti sve ono što smo kroz sliku vidjeli, u većini slučaja nije jednostavno. Kada je pitanje odjeće koju je moguće pronaći u svi mogućim varijantama treba se upitati kako je nastala.
Sklonost da izradimo nešto novo i drugačije uvijek je bila područje u kojem su se dobro snalazile kreativne osobe. Ipak da bi se stvorio novi i kvalitetan odjevni predmet sama kreativnost nije dovoljna. Ona mora biti potkrepljenja znanjem i savršenom organizacijom.
Nastup dizajnera na Fashion Weeku
U Učilištu Profokus tijekom obrazovanja svojim polaznicima smo omogućili izradu modne kolekcije koja će se prikazati na ovogodišnjem Fashion Weeku Zagreb. Sedam dizajnera odlučilo je kreirati zimsku kolekciju. Za uspješnost i dobar izgled kolekcije najvažnije je ostvariti dogovor između dizajnera, a to je ujedno i dobar timski rad koji sadrži:
1. Osnovnu formu, dužinu, volumen, odjevnih predmeta
2. Vrstu tkanine
3. Boje i tonsku usklađenost
4. Podjelu prema vrsti odjevnih predmeta
5. Modni dodaci
6. Frizura i šminka
U potrazi za tkaninama
Zašto je važan timski rad
U području dizajna važno je naučiti raditi u timu. Ako je senzibilitet grupe povezan tako će u se u zajedništvu roditi puno više ideja. To nikako ne znači da kreativnost pojedinca neće doći do izražaja, odnosno da će njegova ideja biti manje vrijedna.
Takav način rada usmjeren je na disciplinu kojoj je cilj objediniti postavljenu ideju bez trzavica i neugodnih situacija. Timski rad upravo je važan u edukaciji kako bi svaki pojedinac dao svoj maksimum da grupa uspije izraditi dobru i dizajnerski kvalitetnu kolekciju.
Poznata dizajnerska imena također rade u timu
Danas u svijetu ima velik broj poznatih dizajnerskih imena i oni stvaraju svoje kolekcije u timu. Poznati dizajneri voditelji su grupa dizajnera koji pod njegovim nadzorom kreiraju.
Postoje i oni kao što je Victorija Beckham koja je lansirala svoje „dizajnersko ime“ tako što nikada nije kreirala. Ona je samo figura i dobar PR koji dobro nosi kolekcije vlastitog imena koje je kreirala grupa dizajnera.
Kako smo izradili kolekciju u PROFOKUSU
Timskim radom uz mentorski nadzor od dizajna, konstrukcije i tehnologije stvorena je kolekcija od tridesetak modela.
Najviše pozornosti usmjereno je ka izradi kroja, odličnog volumena i svakako tehnologiji izrade.
Koristili su se novi materijali kao što je neopren, umjetna koža, pletivo.
Razni dodaci, drugačije načini kopčanja, umetci „fišbajni“.
S pažnjom su obrađeni rubovi i svaki odjevni predmet je analiziran kako bi se uklopio u cjelinu.
Timski rad koji je dao rezultate
Timski način rada zbližio je polaznike, svaki pojedinačni model i njegovo tehničko rješenje dao je cijeloj grupi mogućnost da usvoje više znanja. Ova kolekcija uspješno je i na vrijeme završena i sigurno će imati svoj dobar modni put.