Kada se spoji znanje, volja i stvori vizija, uspjeh je zagarantiran. Sve to sažeto je u La La Vanda proizvodima koje je lansirala uspješna poduzetnica Dajana Grgić.
Njezin brand pod nazivom La La Vanda, postao je prepoznatljiv na tržištu.
Kao i u svakoj uspješnoj priči potrebno je puno energije kako bi se savladale sve prepreke i došlo do cilja. Dajanino putovanje započelo je krajem 2021. godine kada je upisala verificiran program usavršavanja fitoaromaterapije u Zagrebu, u Učilištu Profokus. Tu je započela svoje obrazovanje i imala prve susrete s izradom prirodne kozmetike i raznolikim kozmetičkim biljnim pripravcima.
Već tijekom obrazovanja počela je maštati o svojem proizvodu.
Glavni izazov u samom pokretanju proizvoda bilo je usvojiti što više znanja. Znatiželja i zanimanje za to područje postajali su sve veći, te je nakon završene edukacije počela sama stečeno znanje primjenjivati i nadograđivati te postupno razvijati svoje vlastite proizvode. Obrazovanje iz fitoaromaterapije u učilištu Profokus kao i poslovno iskustvo u projekt managementu pomogli su u ostvarivanju njezinog cilja. Menadžerskim iskustvom bila je u stanju predvidjeti određeni tijek događaja i kada je došlo do iznenadnih situacija pokušala je tome doskočiti i prilagoditi se situaciji bez da gubi fokus ili motivaciju.
U toj početnoj fazi radila je na više fronti, ključna stvar je bio suziti izbor između proizvoda koje planira plasirati na tržište. Priprema, konzultacije oko usavršavanja i provjeravanja formulacija pojedinih proizvoda, zatim razvijanje vizualnog identiteta brenda, odabir primarne i sekundarne ambalaže, planiranje i dogovaranje proizvodnje, pokretanje weba, društvenih mreža i kao zadnja faza – potraga za potencijalnim poslovnim partnerima.
Izazov stvara nove ideje
Kao i u svakom novom projektu kad jednu prepreku svladaš, dočeka te nova. “Jedna od većih prepreka su naravno financije i vrijeme” – rekla nam je Dajana.
Ulaganje u znanje je najveći adut kako bi se uspješno plivalo novim vodama. Dajana je istaknula kako je bitno umrežavanje te je zahvalna na podršci i suradnjama koje su joj se ukazale na ovom putu.
Kako je nastala La la Vanda
Kroz edukaciju fitoaromaterapije u Učilištu Profokus Dajana je dobila detaljan uvid u aktivne sastojke i djelovanje svake biljke što ju je potaklo da određene sastojke detaljnije prouči i odabere za svoje formulacije. Sve proizvode sama je formulirala pažljivo tako da predstavljaju savršeni spoj između znanosti i prirode, a u tome joj je znanje iz područja fitoaromaterapije uvelike pomoglo.
Kako se voli igrati riječima, tako i jednom spontano nastao naziv La La Vanda – budući da je “glavni heroj” u svim proizvodima upravo lavanda.
Odluka je bila da brend nazove upravo po toj nježnoj, ali vrlo učinkovitoj biljci. Inspiracija i filozofija iza brenda su Mediteran i biljke koje rastu na tom području, koje imaju višestruka terapeutska svojstva. Osim lavande u proizvodima se nalaze biljni ekstrakti smokve, masline, slatke naranče, nevena, aloe vere, šipka koji svi pogoduju osjetljivoj, zrelijoj koži.
La La Vanda je postala prepoznatljiv brand prirodne kozmetike
Proizvodi su pogodni ne samo za osjetljivu već i zreliju kožu – kako bi se pojačalo djelovanje, svaki proizvod u sebi ima bar dva pro-age aktivna sastojka poput hijalurona, vitamina C, niacinamida, bakuchiola, spilanthola (poznat i kao biljni botox). Dodatno, za razliku od većine konvencionalnih proizvođača, pa čak i nekih koji se deklariraju kao proizvođači prirodne kozmetike, udio sintetike u proizvodima zaista je svedena na minimum, tako da proizvode bez problema mogu koristiti trudnice i dojilje. Sirovina je iz organskog uzgoja, što također ne vidimo često kod ostalih proizvođača i zato su uspješno klasificirani u najviši stupanj organske certifikacije.
Posebni proizvodi i nove ideje u proizvodnji La La Lavanda
U ponudi se nalaze 3 proizvoda, koje je moguće koristiti odvojeno ili kao jedinstveni skincare set. Kupci trenutno najviše posežu upravo za Synergy setom, pošto sva 3 proizvoda u kombinaciji sinergijski djeluju na kožu lica, vrata i dekoltea, na što je njihova posebnost.
No planovi postoje i za nove proizvode, a to je program održivosti gdje će kupci kroz vraćanje prazne ambalaže i/ili refill-programe moći sudjelovati i podržati Dajaninu ideju u toj maloj misiji. Panira proširenje asortimana, a želja joj je kreirati unisex prirodni parfem.
Osim toga razmišlja o razvoju koji idu više u smjeru dodataka prehrani za zdravlje kože, koji doduše iziskuju složenije formuliranje i razvijanje pa se nada da će u skorijoj budućnosti moći nešto više podijeliti o tome.
Ova Dajanina priča svakako ima nastavak i stoga je inspirativna i poticajna za sve koji svoje stečeno znanje žele iskoristiti u poduzetničkim vodama, a na radost svih ljubitelja prirodne kozmetike.
Link na Proizvode: https://lalavanda-cosmetics.com/collections/all